« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 7 januari 2019 11 02
11 bekeken

Ik ben in Marokko op vakantie en heb al bijna 7 dagen diaree. Norit/carbosorb geslikt maar de klachten blijven. Diaree, buikkrampen en misselijk. Tussen 11.00 en 19.00 uur gaat het redelijk maar ‘s nachts heb ik enorme krampen, diaree en ben misselijk. Wat kan ik hieraan doen en kan ik terug vliegen morgen?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 8 januari 2019 21 43
Privé antwoord

Norit/carbosorb is geen middel tegen diarree. Het wordt wel gebruikt bij een voedselvergiftiging. Je zou een diarreeremmer moeten gebruiken.

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test