0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Mommy93
Gevraagd op 7 maart 2019 6 38
20 bekeken

Goedendag, mijn vriend en ik gebruiken dagelijks speed sinds december. Inmiddels na tandklachte (gebit aan het rotten) , telkens gevoel van out gaan,en veel te zijn gevallen, heb ik gisteren geprobeerd niets te nemen. Me lijf reageerde met willen flauwvallen.
Toen heb ik toch 1 bommetje op.
1/5 lepel, echt heel weinig. Normaal neem ik 2/5 lepel en rond de 4x.
Ben 26 jaar, redelijk gezond.

Vanmorgen meette ik 107 hartslag in rust
Me vriend had 66 na het zien van de 107 hoopte ik dat ie kapot was.
Kan dit komen door de lage dosering van gisteren.
Verder voel ik soms een doffe bons en heb ik vanacht weinig geslapen omdat ik vaak wakker werd met honger en dorst.

Lees overal dat je geen lichamelijke verslaving opbouwt met speed, maar kan de klachten anders niet verklaren.

Heb 2 kids die weinig tot niets van me verslaving merken, alleen wil dit graag zo houden
Toch wil ik afkicken maar kan geen hulp vragen, mits anoniem dus omdat ik moeder ben.

Groetjes een bezorgde mama

Gemarkeer als spam
Geschreven door Mommy93
Beantwoord door 7 maart 2019 6 39
Privé antwoord

*veel te zijn afgevallen

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 7 maart 2019 20 28
Privé antwoord

"Heb 2 kids die weinig tot niets van me verslaving merken" dat denk je dan....
je hebt onttrekkingsverschijnselen.. als je er echt vanaf wilt, ga dan naar de huisarts. Die kan iets voorschrijven tegen de onttrekkingsverschijnselen.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB