« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 4 juli 2018 22 31
18 bekeken

hallo,

Ik moest de neusspray(xylometazoline) gebruiken van mijn huisarts. Sinds de de 4e dag kreeg ik uitslag in mijn gezicht en op mijn armen. Nu denk ik dat het een allergische reactie is. Wat kan ik hieraan doen?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 4 juli 2018 22 41
Privé antwoord

Stoppen met het gebruik en naar de dokter terug gaan

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test