0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pjobse
Gevraagd op 15 november 2018 18 49
26 bekeken

Ik had 2,5 week geleden last van een urineweginfectie die over is geslagen in een prostaatontsteking. Na ruim een week met 40gr koorts in bed en antibioticakuur via de hap een andere kuur gekregen. De 2e antibiotica kuur sloeg aan en het herstel ging langzaam maar gestaag. Nu aan het einde van de kuur, nog 1 dag te gaan, wederom geveld door grieperig gevoel en koorts 39 gr. Is er reden om nu de hap te bellen of kan ik wachten tot de huisarts morgen? En is dit normaal/te verklaren? Ik slik amoxicilline 500/125 Mg 3x per dag. 14 dagen lang.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 17 november 2018 0 27
Privé antwoord

Dat kan ook morgen.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB