0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 30 mei 2016 15 11
2462 bekeken

Ik heb een vraagje. Heb donderdag een zenuw behandeling gehad bij de tandarts en slik antibiotica sinds die dag. Afgelopen zaterdag zou eingelijk mijn NOD zijn en heb deze nog steeds niet gekregen. Heeft antibiotica een effect op je menstruatie of kan het zijn dat ik misschien toch zwanger ben?

Gemarkeer als spam
Geschreven door Tandor
Beantwoord door 30 mei 2016 16 50
Privé antwoord
De verdoving en de antibiotica kunnen daar invloed op hebben. Of je zwanger zou kunnen zijn weet ik natuurlijk ook niet. Daar zou je dan een test voor moeten doen
Gemarkeer als spam
Geschreven door Beertje
Beantwoord door 27 april 2019 11 26
Privé antwoord

Sinds ik gestopt ben met de prikpil ben ik elke twee weken ongesteld kan dat of heeft dat een andere oorzaak

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 27 april 2019 11 41
Privé antwoord

Dat kan door het stoppen van de prikpil zijn

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB