0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door D
Gevraagd op 12 juni 2019 21 33
13 bekeken

Ik ben 20 jaar. Ik gebruik nu al 9 maanden de yaz 24+4 pil. Ik ben al 2 keer overgestapt naar een zwaardere pil.

Nu heb ik 2 maanden terug weinig bruin-bloederig verlies gehad. Dit is vaak 2 weken voor mijn geplande menstruatie en houdt 1 tot 3 dagen aan.
Nu heb ik het voor het eerst weer.

Nu vraag ik mij af of dat kwaad kan, is dit een normale bloeding of betekent dit dat mijn pil niet zwaar genoeg is?

Is het dan nog wel veilig om seks te hebben of beschermt het niet meer?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 12 juni 2019 23 23
Privé antwoord

Aan de werkzaamheid/bescherming door de pil doet het verder niets. Dus dat is geen probleem. Het is alleen vervelend om te hebben.
Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog en bespreek of een andere pil ( andere hormomen) of een ander contraceptiemiddel niet beter is.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB