0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 22 juli 2017 0 33
66 bekeken

Mijn vriendin slikt sinds anderhalve maand antidepressivia. Ze moest aan deze medicijnen omdat ze last heeft van angststoornissen en paniekaanvallen. Ze slikt 2 pillen per dag. Ik heb veel bijwerkingen over antidepressivia gelezen, slaperig, minder zin in seks enz. Laatste tijd was ze de oude niet en twijfelde opeens enorm aan onze relatie. Ze zegt dat ze niks aan dit gevoel kan doen en heeft het uitgemaakt, hier ben ik heel erg kapot van en snap er zef niks van. Komt dit door de antidepressivia dat ze dit doet? Of kan dat nog niet na anderhalve maand/ 2 maanden? Zo ja, kan het dan zijn dat ze nog van gedachte en keuze veranderd? Ik vraag het me heel erg af.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 22 juli 2017 0 55
Privé antwoord

Ik denk niet dat het alleen maar aan de medicijnen ligt. Je zult het maar eens moeten afwachten. Probeer haar in ieder geval niet te pushen…

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB