Answer Question
Categorie:
0
0

Kan je na een jaar pilgebruik en gewone “menstruatie “ opeens bijna geen bloedverlies meer hebben in de stopweek? Het is heel
Licht roze en heel weinig. Nu al de tweede keer achter elkaar. Mijn leeftijd is 42.

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 22 februari 2022 17 25
75 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Het zou kunnen. Misschien zou je dan van pil moeten wisselen. Het kan ook gerelateerd zijn aan de menopauze. Als het zo blijft, ga dan even naar de huisarts

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 22 februari 2022 17 28
Oké. Dank u wel. Dus waarschijnlijk niks ernstigs?
( Anoniem at 22 februari 2022 18 09)
Antwoord toevoegen
1
Privé antwoord

Ik verwacht van niet, maar kan natuurlijk ook niet in je buik kijken

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 22 februari 2022 18 15
Merk dat m’n lichaam wel gespannen is. Zoals altijd alles aanspannen. Betrap mezelf daar vaak op. Zal het daar ook te maken mee kunnen hebben?
( Anoniem at 23 februari 2022 10 18)
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Het is niet onmogelijk

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 23 februari 2022 15 39
Sorry nog een vraagje. In hoeverre heeft een hypofyse tumor hier mee te maken?
( Anoniem at 23 februari 2022 15 51)
Antwoord toevoegen
1
Privé antwoord

Dat is toch wel zeer onwaarschijnlijk..... je moet minder googlen

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 23 februari 2022 16 34
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB