Answer Question
0
0

Sinds januari gebruik ik crestor 5mg. 2 weken geleden begon ik ineens erge spierpijn/kramp in mijn kuiten te krijgen. Assistent heeft overlegd met mijn cardioloog en ik ga nu van 1 tablet per dag naar 1 tablet per week. Ik slik nu al 1,5week geen crestor meer en wil eigenlijk ook wachten met die ene tablet per week totdat de pijn in mijn kuiten geheel weg is, want het is soms niet uit te houden. Dus mijn vraag is heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer kan duren voordat de pijn/krampen in mijn kuiten verdwenen zijn als ik de medicijnen niet neem?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 7 juni 2016 3 20
112 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

De klachten zouden eigenlijk al over moeten zijn als het van de crestor is. Misschien toch verstandig om met de klachten naar de huisarts te gaan.
Crestor is sowieso een nogal omstreden middel omdat het een verhoogd risico op diabetes geeft. Overleg om een ander middel te gaan gebruiken

Gemarkeer als spam
Geschreven door Tandor
Beantwoord door 7 juni 2016 11 05
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB