Answer Question
Categorie:
0
0

ik ben een vrouw van 18 en werd een week geleden wakker met hele erge rugpijn. na een paar dagen kon ik niet meer bewegen en had uitstraling naar bil en been. ik heb hiervoor Diazepam 2mg voorgeschreven gekregen. ik voel nu niet wanneer ik moet plassen en plas nu soms in bed. is dit een bijwerking van de diazepam of is dit een gevolg van de pijn?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 28 oktober 2021 14 09
28 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Als de dosering te hoog is zou dat kunnen

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 28 oktober 2021 16 53
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Of van je rugklachten!!
Ik zou even de huisartsenpost bellen,ik had bij een hernia uitval in mn benen en liet mn urine lopen.
Mijn huisarts heeft toen een ambulance laten komen en ik ben dezelfde avond nog geopereerd.
Als ik jou was,zou ik dus wel even aan de bel trekken,als het uit je rug komt,heb je meer kans op blijvende schade hoe langer je wacht

Gemarkeer als spam
Geschreven door Suzan
Beantwoord door 28 oktober 2021 17 55
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB