« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 11 augustus 2018 11 29
12 bekeken

Mijn echtgenoot kreeg te horen te leiden aan het Syndroom van Tietske, hij gebruikt ook Amiodaron, kan dit een bijwerking van dit medicijn zijn?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 12 augustus 2018 9 30
Privé antwoord

Dat zou geen bijwerking van het medicijn moeten zijn

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test