0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 29 april 2021 1 51
10 bekeken

Het afgelopen jaar heb ik 2x een bloedonderzoek gehad. Na het 1e onderzoek (de prik) is de binnenkant van mijn arm behoorlijk blauw en dikker geworden. Dat kan natuurlijk gebeuren. Maar na de 2e prik kreeg ik weer een bloeding. Van dit soort verschijnsel heb ik in het verleden nooit last gehad. Heel soms krijg ik jeuk op mijn handen en vervolgens ontstaat er een blauwe plek.? Ik ben 80 jaar en vrouw, slik geen bloedverdunners en bijna geen aspirine. Is het verstandig om dat te melden aan mijn huisarts? Mijn naam is Leonie Rutten. email [email protected]

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 29 april 2021 18 51
Privé antwoord

Je zou het met de huisarts kunnen bespreken. Maar gezien de leeftijd is het niet erg vreemd dat dit ontstaat. De bloedvaten worden ook wat zwakker met het vorderen van de leeftijd en dan kunnen er wat sneller bloedingen ontstaan tijdens het bloedprikken. De huisarts kan wel iets voorschrijven tegen de blauwe plekken

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB