« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 5 augustus 2018 10 28
16 bekeken

Ik was al een tijdje moe maar dacht dat het van de hitte kwam. Blijkt nu dat ik bloedarmoede heb. Heb tabletten gekregen waar ik sinds vrijdag mee begonnen ben.
Na inspanning buiten adem en duizelig en moet dan echt even zitten.

Wanneer zal dit beter worden door de tabletten.
De bloedarmoede wordt waarschijnlijk veroorzaakt door hevige menstruatiecyclus

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 6 augustus 2018 9 37
Privé antwoord

Het zal even duren voordat je ijzergehalte weer op pijl is.

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test