« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 1 juli 2018 18 43
21 bekeken

Goede avond.
Ik slik al een hele tijd de pil. Paar maanden geleden had ik tussentijds bloedverlies.
Huisarts gebeld. Even in de gate houden. Vorige week weer begonnen met een strip. 1 dag de pil 2 uurtjes later dan normaal ingenomen. Nu heb ik sindsdien bloedverlies. Niet veel. Maar dit is vervelend en ik ruik het ook. Ik vind het zelfs stinken…
Zou deze pil te licht voor mij zijn?.verder geen buikpijn

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 1 juli 2018 23 50
Privé antwoord

het zou kunnen. Ik zou er wel mee naar de huisarts gaan

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test