0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Jmx
Gevraagd op 2 augustus 2018 20 10
47 bekeken

Hallo, ik heb vorige maand wat problemen gehad met de pil.. eigen schuld want ik ben te vroeg gestopt (na 2 volle strips en vervolgens 1 week van de derde strip) waardoor mijn lichaam even van slag was, ik ben toen 3 dagen te laat ongesteld geworden. Nu heb ik vandaag(een week voor mijn ongesteldheid) last van bruine afscheiding. Is dit normaal?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 3 augustus 2018 9 25
Privé antwoord

dat kan een heel normaal verschijnsel zijn

Gemarkeer als spam
Geschreven door jmx
Beantwoord door 3 augustus 2018 17 46
Privé antwoord
Ook als het al 3 dagen aanhoud?
Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 4 augustus 2018 13 53
Privé antwoord

ja dat kan

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB