Answer Question
Categorie:
0
0

Hallo,

Ik heb 1,5 maand geleden een candida gehad (Balanitus oid) op de eikel. Heb daarvoor hydrocortisone en anti schimmel combi gekregen. Dit heb ik 1,5 week gesmeerd. Daarna met Daktarin. Het ziet er nu weer bijna normaal uit en soms zie je niks meer. Alleen merk ik wel dat de eikel sneller rood wordt met vlekjes. Die trekken dan wel weer redelijk snel weg (max 1 dag). Is dat omdat de huid nog moet herstellen en moet ik doorgaan met Daktarin? Heb geen jeuk oid meer.

Groet,
Jeroen

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 27 januari 2021 12 00
52 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Dat is idd het gevolg van met name de hydrocortison. De huid moet eerst nog even hertstellen

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 27 januari 2021 14 40
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB