Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door -green-
Gevraagd op 24 november 2020 13 40
26 bekeken

Ik las dat de combinatie van modafinil en Ethinylestradiol/Gestodeen (de anticonceptiepil die ik gebruik) soms geen goede combinatie kan zijn omdat modafinil de werking van de pil kan verminderen. ik heb een halve pil modafinil genomen vanwege mijn slaapstoornis. Heeft eenmalig zo’n inname al enorm effect op de werking?

ik heb namelijk een partner, gister seks gehad en zoek het nog niet om onbedoeld zwanger te worden.
Is het raadzaam om nu een extra pil of morningafterpil te nemen of maak ik mij te snel zorgen?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 24 november 2020 16 42
Privé antwoord

Ik denk niet dat het meteen een probleem zal zijn, maar vaker nemen zal het risico wel verhogen

Gemarkeer als spam
Geschreven door -green-
Beantwoord door 24 november 2020 16 58
Privé antwoord

thanks voor het antwoord :)

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB