Answer Question
Categorie:
0
0

Klacht is constant met ijskoude voeten lopen,liggen staan enz. Zenuwonderzoek gehad, vaatonderzoek gehad niets gevonden door de behandelend specialist. Wel een bètablokker geslikt nu mee gestopt op advies cardioloog zou invloed kunnen hebben op koude voeten.
Wie herkent dit en/ Of zou een oplossing weten ?
Bij voorbaat dank

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 6 november 2019 15 55
50 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

De betablokker kan dat veroorzaken. Maar dan zouden die klachten na enkele dagen ook weg moeten gaan na het stoppen met de betablokker

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 6 november 2019 16 12
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB