0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door adriaan
Gevraagd op 1 februari 2019 16 15
10 bekeken

Ik heb maar één nier (laatst gemeten Nierfunctie 47)en moet binnen kort een CT-colon ondergaan.Ik gebruik medicijnen (GREPID, meroprololsuccinaat, Xarelto en Simvastatine). Voor de scan moet ik laxeren met de MOVIPREP-voorbereiding en tijdens het onderzoek wordt CO2 in de darm geblazen en via een infuus wordt Buscopan toegediend.

Mijn vraag: heeft deze behandeling nadelige gevolgen voor mijn ene nier en wordt door de laxering de werking van de medicijnen niet beïnvloed?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 2 februari 2019 20 13
Privé antwoord

Voor de nier zal het geen gevolgen hebben, de werking van de medicijnen kan wel worden beïnvloed.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB