0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 21 november 2015 18 18
81 bekeken

Ik heb drie weken geleden een CT scan gehad en het gebied waar ik de scan gehad is na een helemaal rood geworden net of het verbrand is. De arts heb ik toen gebeld en die zegt niks aan de hand. Ik vroeg of ik misschien teveel straling kon hebben opgelopen. Onmogelijk zei de arts. Het is nu een maan de later en sinds een week verlies ik hele plukken haar. Geen medicijnen of andere stoffen contact mee gehad alleen een CT scan van mijn nek na mishandeling.
Ik ben toch wel een beetje bezorgd.

Zou het van de Ct scan kunnen zijn?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 21 november 2015 18 25
Privé antwoord

Het is heel erg onwaarschijnlijk dat dat door de CT scan wordt veroorzaakt. Een scan geeft geen overdosering aan straling.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB