Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 15 augustus 2017 22 54
66 bekeken

Ik slik al 2 jaar de pil ( Microgynon 30 ) ben sinds deze week “ongesteld” geworden. Heb veel pijn in me rechter heup zeg maar en verlies af en toe donker bloed. Ben 20 jaar en in mijn 2 jaar slikken van de pil heb ik nog nooit problemen gehad. Wat zou dit kunnen zijn ??

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 15 augustus 2017 23 14
Privé antwoord

Slik je de pil door of heb je telkens een stopweek?

Ik heb eigenlijk altijd een stopweek. Maar 2 maanden terug heb ik hem even door geslikt omdat het toen heel slecht uitkwam.
(- at 15 augustus 2017 23 37)
Gemarkeer als spam
Geschreven door -
Beantwoord door 15 augustus 2017 23 23
Privé antwoord
Ik heb eigenlijk altijd een stopweek. Maar 2 maanden terug heb ik hem even door geslikt omdat het toen heel slecht uitkwam.
Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 16 augustus 2017 0 17
Privé antwoord

Dus eigenlijk heb je nu je onttrekkingsbloeding omdat je in de stopweek zit. Heb je nu pijn on de heup of in je onderbuik?

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB