« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 12 november 2018 21 04
26 bekeken

Vorige week eerste keer seks gehad waarbij deels onveilig.. Zit niet aan de anticonceptie. 5-6 uurtjes erna MAP ingenomen (ellaone) en last van opgeblazen buik (teveel lucht/winderigheid) en nu dunne ontlasting. Verder geen last gehad van misselijkheid o.i.d. na inname MAP. Ik moest pas rond 29-30e van de maand ongesteld worden en voel me onzeker.. Moet ik me zorgen maken voor zwangerschap of is dit normaal na de eerste keer gemeenschap.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 13 november 2018 1 22
Privé antwoord

De klachten kunnen door de MAP worden veroorzaakt

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test