0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door DrogeEikel123
Gevraagd op 28 maart 2020 19 43
31 bekeken

Ik ben vorige week donderdag begonnen met het smeren van Daktarin op mijn topje + voorhuid van de penis vanwege een vermoedelijke candida schimmelinfectie(penis is altijd super droog, vooral tijdens/na masturbatie), alleen nu viel het mij op dat als ik mijn voorhuid naar achteren trek, mijn eikel na een tijdje abnormaal droog wordt met “rimpels” en schilferingen. Ook voelt hij dan super ruw aan, nog net geen schuurpapier. Is dit een bijwerking van de Daktarin of moet ik onmiddelijk stoppen? Ik ben getest op SOA’s, die heb ik niet.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 28 maart 2020 20 40
Privé antwoord

Je gebruikt de Daktarin wel zoals bedoeld?
2 x per dag dun aanbrengen op de eikel in de binnen kant van de voorhuid, en telkens voordat je nieuwe zalf aanbrengt eerst wassen met water? En geen masturberen of seks?

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB