0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 5 augustus 2017 10 07
66 bekeken

Onze dochter van tien gebruikt al sinds haar eerste Flixotide twee maal daags. Nu moest ze accuut stoppen als proef. Maar sinds ze gestopt is heeft ze elke dag hoofdpijn, is dit normaal?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 5 augustus 2017 11 10
Privé antwoord

Dat is inderdaad een gevolg van het stoppen met de Flixotide. Het zijn klachten van voorbijgaande aard, maar daarom niet minder vervelend. Neem na het weekend contact op met de behandelend arts.

Gemarkeer als spam
Geschreven door Daphne
Beantwoord door 5 augustus 2017 11 42
Privé antwoord
Ze gebruikte hiernaast ook twee keer per dag of meer indien nodig Ventolin. Zou het ook daarvan kunnen of puur flixotide.
Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 5 augustus 2017 12 51
Privé antwoord

De ventolin is niet erg waarschijnlijk. Ik denk echt dat het flixotide is.

Gemarkeer als spam
Geschreven door unknown
Beantwoord door 7 augustus 2017 15 11
Privé antwoord
Het kan handig zijn om te zorgen voor een goede gezondheid. Histaminerijke voeding kan klachten geven. Ook kunnen er tekorten een rol spelen, zoals vitamine D en magnesium. Beter ook frisdrank zien te vermijden. Uitzoeken wat je lichaam nodig heeft en waar je slecht op reageert kan meer inspanning kosten dan een medicijn gebruiken maar valt te proberen.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB