0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 7 juni 2017 13 23
293 bekeken

Ik slik sinds 35 dagen 5 HTP i.v.m. stemmingswisselingen, de rede gestopt met de pil. Ik gebruik geen medicatie en ben verder gezond – Nu is mijn vraag of langdurig gebruik van 5 HTP schadelijk kan zijn voor mijn gezondheid? – Wij hebben een kinderwens, hoelang van tevoren moet ik stoppen met het gebruik van 5 HTP? – Ik ben op de hoogte dat je tijdens de zwangerschap of borstvoedingsperiode 5 HTP niet mag gebruiken Graag zie ik uw reactie tegemoet Mvg Nina

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 7 juni 2017 14 00
Privé antwoord

Alle geneesmiddelen zijn uiteindelijk slecht voor je lichaam. Je ontkomt er alleen niet altijd aan… Het zou goed zijn om 2 weken voordat je gaat proberen om zwanger te raken, ermee te stoppen

Gemarkeer als spam
Geschreven door unknown
Beantwoord door 12 augustus 2017 21 49
Privé antwoord
Als je erge stemmingswisselingen hebt moet je uitkijken met 5htp omdat het de schommelingen kan verergeren. Pilgebruik zorgt voor tekorten in je lichaam, zoals magnesium, vitamine B, zink en taurine. Ook bevordert het oestrogeendominantie, een toestand waarbij het oestrogeen relatief te hoog is ten opzichte van het progesteron. Op internet genoeg daar over te vinden en wat je er aan kan doen, onder andere voeding, ontgiften, supplementen en aanvullende middelen Onder andere natuurlijke progesteroncrème kan helpen. Je humeur wordt er ook beter van en je krijgt niet die schommelingen die je bij 5htp wel kan krijgen. Ook wat extra supplementen als een sterk vitamine B-complex kan helpen bij je stemmingswisselingen.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB