0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 11 februari 2016 15 06
114 bekeken

Nadat ik 3 á 4 dagen ongesteld ben geweest, begin ik na een stopweek van 7 dagen weer met de pil. Nu heb ik al voor de tweede keer dat ik ongeveer 6 dagen nadat ik klaar ben met menstrueren, weer (hele) kleine hoeveelheden bloed verlies. Dit duurt dan de hele maand door. Op zich niet een heel groot probleem hoop ik, maar het is wel erg vervelend. Ook kan ik hierdoor geen seks hebben met mijn vriend tot na mijn volgende menstruatie, wanneer ik dit probleem niet meer heb. Als ik dit wel doe komt alles onder het bloed te zitten.

Hoe komt dit en wat kan ik eraan doen?

Gemarkeer als spam
Geschreven door Roel
Beantwoord door 11 februari 2016 21 59
Privé antwoord
Het kan zijn dat de baarmoederhals en -mond gevoelig is voor ontstekingen en dat daardoor de bloedingen aanhouden. Ik raad je aan om dit aan een arts voor te leggen, als je een gynaecoloog hebt kun je daar contact mee opnemen, anders zal de huisarts je daar wellicht naar doorverwijzen. De gynaecoloog kan middels onderzoek nagaan of er sprake is van irritatie. Als dat het geval is, kan deze middels een cryo-behandeling het weefsel bevriezen. Succes!

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB