Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 11 augustus 2017 15 17
59 bekeken

Nu moet ik dus 4 a 5 dagen overbruggen zonder mijn medicijn Abilify 15 mg .Zou ik daarvan iets kunnen voelen na die enkele dagen .Ook neem ik nog andere medicamenten : Trazolan 100 mg , Sipralexa 10 mg , Zyprexa 10 mg , Bisoprolol 5 mg , Lanoxin 0,125 mg .Kan het dus kwaad voormij dat ik het medicament Abilify 15 mg 5 dagen niet gebruik .

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 11 augustus 2017 16 03
Privé antwoord

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen…je zou onttrekkingsverschijnselen kunnen krijgen…

Gemarkeer als spam
Geschreven door unknown
Beantwoord door 13 augustus 2017 18 04
Privé antwoord
Het kan in elk geval verstandig zijn om wat aan je hele gezondheidstoestand te doen, zodat je niet meer zo afhankelijk bent van allerlei medicatie. Veel ziektes ontstaan door verkeerde voeding, bepaalde tekorten en allerlei andere factoren.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB