Answer Question
Categorie:
0
0

goededag
ik heb wat jaren de prikpil gebruikt
en nu ongeveer een jaar en 7maanden ermee gestopt
en nu heb ik sindsdien last van een onregelmatige cyclus
hoe kan dit komen?
kan de stof van de prikpil er nog in zitten in je lichaam
toen ik de prikpil nog niet gebruikte had ik gewoon de normale menstruatie

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 27 november 2015 13 07
60 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

De stoffen van de prikpil zal al lang uit je lichaam.
Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog. Die kan verder onderzoeken waarom je menstruaties onregelmatig blijven.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 27 november 2015 13 10
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB