« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 2 oktober 2018 16 22
13 bekeken

Ik heb gister een dosis cyanide ingenomen. De dosis is 80-100 mg. Ik ben sindsdien flauwgevallen, duizelig, misselijk en alles draait. Mijn vraag is of deze symptomen overgaan en of het schadelijk is op lange termijn.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 3 oktober 2018 11 07
Privé antwoord

Ik denk dat het toch erg verstandig is om de dokter te waarschuwen

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test