0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pirelli
Gevraagd op 28 februari 2018 14 06
41 bekeken

Het doorslikken van vitamines en capsules is van de ene dag op de andere moeilijk geworden. Ze blijven een tijdje in de keel steken.
Mijn huisarts heeft in de keel gekeken, niets te zien.
Maar het is een vervelend gevoel en ik maak me zorgen, bv dat het een voorbode – of erger: een teken – van slokdarmkanker kan zijn.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 28 februari 2018 14 08
Privé antwoord

Hoe oud ben je ?

77
(Anoniem at 28 februari 2018 17 02)
Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 28 februari 2018 17 27
Privé antwoord

Als er slikproblemen ontstaan, denk ik toch dat het goed is om naar de KNO-arts te gaan. Heb je dat alleen met medicatie slikken?

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB