Answer Question
Categorie:
0
0

Ik heb Pityriasis versicolor en behandel dat nu met daktarin, Sinds vandaag krijg ik (een soort mee-eetertjes) zwarte puntjes op een aantal plekken op mn gezicht. Alleen dit zijn geen mee-eters, want ze zijn zo hard als steen, en niet uitknijpbaar en kunnen er niet weg. Wat kan dit zijn?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 24 februari 2019 21 57
37 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden. Daar zou dan toch even heel goed naar gekeken moeten worden. Wie heeft daktarin voorgeschreven? Dat is eigenlijk geen aangewezen 1ste keus middel.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 24 februari 2019 22 31
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB