Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 19 januari 2016 21 45
91 bekeken

Ruim vijf maanden geleden ben ik gestopt met het slikken van de anticonceptiepil. Hierna heb ik één keer heel licht gemenstrueerd. Nu ben ik al ruim twee weken lang ongesteld. In de tussentijd ben ik gestart met een antidepressiva. Zo’n twee jaar geleden bleek ik een pap 4 te hebben na het maken van een uitstrijkje, en ben hiervoor behandeld middels een lisexcisie. Kan ik het beste mijn menstruatie afwachten? Of kan ik beter actie ondernemen?

Gemarkeer als spam
Geschreven door Tandor
Beantwoord door 19 januari 2016 23 08
Privé antwoord
Misschien is het goed om toch even naar de dokter te gaan. Er hoeft niets aan de hand te zijn, maar voor alle zekerheid toch maar even gaan

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB