Answer Question
Categorie:
0
0

Nu bijna weer een jaar aan de pil. Oa voor zwaardere menstruatie.
Laatste menstruatie merkte ik al dat het een dagje later kwam en iets minder was. Deze menstruatie is het echt nihil. Voel wel aan m’n lichaam dat ik wat spanning vasthoud en ben ook afgelopen zondag geboostert. Zou dat er mee te maken hebben? Zo niet, is het dan erg dat het opeens veel minder is? Ben 42 jaar.
Mvg

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 28 januari 2022 13 33
36 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Op zich is dat niet erg en ja de vaccinatie kan daarmee te maken hebben maar ook stress kan daar invloed op hebben

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 28 januari 2022 17 20
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB