« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 21 juli 2018 0 49
9 bekeken

Na gebruik van zetpil diclofenac pijn in mijn maag. Dit komt met vlagen wat steken en een zwaar gevoel in de maag. Ik heb wel een maagbeschermer genomen van te voren.
Kan de pijn kwaad?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 21 juli 2018 10 07
Privé antwoord

Je krijgt van een zetpil geen maagklachten

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test