Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 14 december 2020 14 41
19 bekeken

Mijn moeder (57) heeft al twee jaar te kort aan magnesium. Ondanks dat ze magnesium pillen gebruikte was haar magnesiumwaarde 0.48. Vervolgens is besloten door de huisarts dat ze 1000mg magnesium tabletten (5tabletten) per dag moest slikken. Na twee maanden was de waarde 0,74. Zodra ze magnesiumtabletten verminderd, daalt de magnesiumwaarde. Volgens de huisarts komt het omdat de darmen niet voldoende opnemen, omdat er een stukje van de dikke darm is verwijderd. Maar volgens de chirurg kan dat niet de oorzaak zijn. Ze heeft regelmatig tekort aan b12, d-vitamine, magnesium en Hb (hier gebruikt ze tabletten voor). Wat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 14 december 2020 17 22
Privé antwoord

Ik denk dat de oorzaak toch gelegen is in onvoldoende opname in de darmen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB