Answer Question
Categorie:
0
0

Hallo.

Vorige week heb ik sex gehad alleen die avond van te voren diarree gehad en geen extra pil genomen ( ik zat in m’n eerste week van de strip) toen kwam ik een dag later erachter dat de pil onbetrouwbaar kan zijn dus de volgende ochtend (53 uur) na sex de noodanticonceptie ellaone ( 5 (120 uur)dagen na onbeschermde sex innemen) nu 5 dagen later 1 x een dik sliertje donker rood bruin echt donker afscheiding gehad was maar eenmalig voor de rest is het gewoon m’n normale afscheiding. Zwangerschap is mijn grootste angst dus moet ik mij zorgen maken of kan dit nog een restje zijn van de noodanticonceptie en is dit normaal ?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 3 april 2022 23 21
25 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Die vraag zal niemand zo kunnen beantwoorden. Doe een zwangerschapstest. alleen zo kun je daar zekerheid over krijgen. Ik acht de kans echter zeer klein
De afscheiding kan door de MAP worden veroorzaakt

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 4 april 2022 15 23
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB