« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 29 januari 2019 14 24
24 bekeken

Na zeker 6 jaar Zaldiar te hebben geslikt voor langdurige pijn na inzakkingsfractuur, ga ik deze afbouwen na een behandeling die eindelijk geholpen heeft. Ik slik(te) 5 tabletten p.d. Nu ik 1 tablet minder neem p.d. krijg ik ontwenningsverschijnselen. Houd in: niet goed doorslapen, veel transpireren en af en toe wat paniekerig. Ik bouw af met een halve tablet minderen per twee weken. Kan Melatonine een hulpmiddel zijn tegen ontwenningsverschijnselen?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 29 januari 2019 18 40
Privé antwoord

Ik denk niet dat melatonine daarbij gaat helpen.

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test