Answer Question
0
0

Ik heb sinds een maand mijn spiraaltje laten zetten. Toen ik hem liet zetten was ik op de op een na laatste dag van mijn menstruatie. Hierna is ook het bloeden gestopt. Echter begon ik twee weken geleden weer te menstrueren alleen had heg een andere kleur en textuur. Het was licht en zelf had ik ook minder klachten tijdens mijn mesntruatie dan anders. Alleen kwam hier na een week (wat anders 5-6 dagen menstruatie is voor mij) vers bloed bij en dit was heviger dan normaal. Dit is dus ook al bijna een week lang aan de gang en het lijkt er op dat het een beetje lichter wordt. Is dit een soort van tijdelijke bijwerking van het spiraaltje en gaat het vanzelf over?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 4 oktober 2022 22 36
19 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Dat kan inderdaad door het spiraaltje komen en ja dat gaat dan in de regel ook weer over

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 4 oktober 2022 23 58
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB