Answer Question
0
0

hallo ik heb de prikpil gebruikt paar jaar
en ben er mee gestopt bijna een jaar ongeveer nu
en heb nu dat ik onregelmatige menstruaties
dan heb ik het om de 3 weken dat ik het krijg, en dan om de 4weken (een maand) en dan heb ik het ineens weer om de 3weken
telkens een andere ritme
komt dit door het gebruik van de prikpil? dat ik een onregelmatige menstruatie heb
en hoelang duurt het dat ik de normale ritme weer heb?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 29 juni 2016 11 49
74 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Na een jaar zou dat niet meer door de prikpil veroorzaakt moeten worden.
Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de gynaecoloog

Gemarkeer als spam
Geschreven door Tandor
Beantwoord door 29 juni 2016 11 53
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB