Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Linda
Gevraagd op 15 november 2017 14 57
36 bekeken

Hallo,een aantal maanden geleden heb ik de spiraal laten plaatsen. Ik heb door gekregen dat ik toch elke maand rond de 8 a 9 dagen ongesteld ben. Mijn humeur is echt niet te doen en heb veel pijn. Nu ga ik Zondag op vakantie (over 4 dagen) en ik voel aan mijn buik dat het morgen of overmorgen weer zo ver is. Kan ik iets gebruiken waardoor ik niet ongesteld word? Zou ik erg op prijs stellen. Groetjes

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 15 november 2017 17 03
Privé antwoord

Dat moet je met je huisarts bespreken. Je zou de pil erbij kunnen gebruiken. Maar of dat nog veel zin heeft nu, weet ik niet zeker.

Gemarkeer als spam
Geschreven door Anoniem
Beantwoord door 20 november 2017 19 38
Privé antwoord
Op korte termijn is sowieso lastig. Het beste is meestal om wat aan de oorzaken te doen. Factoren kunnen zijn onevenwichtige voeding, tekorten aan diverse stofjes en een situatie van oestrogeendominantie. Over oestrogeendominantie kan je een en ander vinden op internet, ook wat je er aan kan doen. Hormonale anticonceptie verstoort je eigen hormoonhuishouding, wat kan zorgen voor nog meer ontregelingen. Voor die ontregelingen kan je nog meer medicatie gebruiken maar het is de vraag of dat slim is.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB