Answer Question
0
0

Begin november ben ik gestopt met de pil. Ik heb zoals gewoonlijk een aantal dagen gebloed in de stopweek. Na dat dat klaar was heb ik na 2 weken mijn ‘echte’ ongesteldheid gehad (duurde maar 2 dagen maar toch). Sindsdien niet meer ongesteld geweest, dat is nu 43 dagen geleden. Zwangerschapstesten zijn negatief. Nu weet ik dat cyclus soms moeilijk op gang komt maar is dit een reden om langs de huisarts te gaan?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 1 januari 2017 19 44
48 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

De eerste maanden na het stoppen, kunnen de menstruatie nog onregelmatig zijn. Als je er ongerust over bent, ga dan inderdaad even naar de huisarts.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 1 januari 2017 20 20
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB