« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 6 augustus 2018 12 28
14 bekeken

Ik heb vandaag een injectie geplaatst met methrotrexaat en ben er misselijk van geworden gelijk, ook heb ik een draaierig gevoel is dit normaal?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 7 augustus 2018 8 32
Privé antwoord

Dat kan inderdaad een bijwerking zijn

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test