Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 23 april 2021 7 39
10 bekeken

Beste dokter,

Ik ben momenteel begonnen aan mijn tweede pilstrip van de yasmin. Nu heb ik na mijn bevalling tijdens mijn menstruatie wel eens migraine gehad, maar verder had ik er gelukkig geen ervaring mee.
Nu heb ik tijdens het slikken van de pil al twee hevige aanvallen gehad. Gister en 3 weken ervoor. Maar wel buiten de stopwerk om. Daar lees ik maar weinig over..
Zou de migraine door de pil kunnen komen? En zo ja moet ik dan stoppen, of went mijn lichaam er snel aan?

Mvg,

Anoniem.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 23 april 2021 16 07
Privé antwoord

Het kan door de pil komen.
Of je lichaam eraan gaat wennen kan ik je helaas ook niet zeggen. Bespreek het met je huisarts

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB