0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 7 december 2015 15 39
62 bekeken

Mijnkind heeft kreeg rode vlekken na inname van een zetpil. Ze heeft de griep. Wat kunnen we haar nog meer geven om wat beter te voelen. Ze is 5 jaar.

Gemarkeer als spam
Geschreven door Tandor
Beantwoord door 7 december 2015 19 39
Privé antwoord
Welke zetpil is gebruikt en in welke dosering?
Gemarkeer als spam
Geschreven door Remy
Beantwoord door 9 december 2015 20 59
Privé antwoord
Zetpil van Paracetamol 240mg Leidapharm. Het gaat overgens nu alweer beter. Maar als u alsnog kunt vertellen hoe die reactie van rode vlekken ontsond zijn wij erg blij.
Gemarkeer als spam
Geschreven door Tandor
Beantwoord door 9 december 2015 21 08
Privé antwoord
Het is de vraag of het door de zetpil is ontstaan. De hulpstoffen in de zetpil zouden dat eventueel kunnen veroorzaken. Maar het kan ook koortsuiotslag geweest zijn. Probeer een volgende keer eens paracetamol siroop…

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB