Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 2 december 2015 12 09
114 bekeken

ik ben al 3 maanden minder ongesteld tijdens mijn stopweek, ik 19 jaar en al sinds mijn 14 de aan de pil. normaal gesproken ben ik altijd ongeveer evenveel ongesteld maar de laatste 3 keer een stuk minder.

wat kan dit zijn?

Gemarkeer als spam
Geschreven door Tandor
Beantwoord door 2 december 2015 12 17
Privé antwoord
Dat is moeilijk te zeggen. Het zou kunnen dat je baarmoederslijmvlies te dus is , dus niet voldoende aangroeit. Soms kan pilgebruik dat veroorzaken. Ga met de klachten naar de huisarts
bedankt voor het snelle antwoord, wat houd te dun baarmoederslijmvlies precies in? en hoe kan het dat dat opeens ontstaat
(hallo at 2 december 2015 12 27)
Gemarkeer als spam
Geschreven door Tandor
Beantwoord door 2 december 2015 12 34
Privé antwoord
Het baarmoederslijmvlies laat iedere maand los, als er geen bevruchte eicel innestelt. Dat is de menstruatie. Na de menstruatie groeit er dus ook weer nieuw baarmoederslijmvlies. Het moet een bepaalde dikte hebben om een innesteling mogelijk te maken. Door langer pilgebruik kan het zijn dat je baarmoederslijmvlies minder aangroeit dan gebruikelijk. Maar of dat de oorzaak is van jouw verminderde bloeding zal dan wel nog moeten blijken

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB