Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Iemand met een vraag
Gevraagd op 29 november 2017 19 53
54 bekeken

Ik ben een meisje van 16 jaar oud. De afgelopen 2x dat in ongesteld was, verloor in veel minder bloed en was het ook veel donkerder. Ik heb ook niet echt last van de ongesteldheid, geen buikkrampen, gevoelige borsten enzovoort. Ik slik nu ongeveer 4/5 maanden de pil. Dit doe ik goed, op een vast tijdstip ( soms paar uur te laat ). Soms ben ik een heel klein beetje misselijk. kan het zijn dat ik zwanger ben? Komt dit door de pil? Komt het vaker voor? Moet ik een zwangerschapstest doen? Moet ik naar de dokter? Is het iets ergs?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 29 november 2017 20 05
Privé antwoord

Dat is toch een gevolg van de pil. Je menstruaties kunnen daar minder en anders van worden

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB