Answer Question
Categorie:
0
0

Ik heb op mijn 16e een Mirena spiraal laten zetten. Vorig jaar november heb ik het oude Mirena spiraaltje gelijk laten vervangen in het ziekenhuis en ik heb nu dus het tweede Mirena spiraaltje. Bij het eerste Mirena spiraaltje was het zo dat ik nooit last had van bloedingen, buik klachten of menstruaties. Maar nu heb ik elke keer verschrikkelijke buikpijn klachten, hevige bloedingen en verschrikkelijk gevoelige borsten. Wanneer mijn menstruatie normaal hoort te zijn, weet ik niet. Dat heb ik al niet meer bijgehouden sinds toen. Maar dit komt vaker in een maand voor dan een gewone menstruatie. Wat kan dit zijn, moet ik over op een nieuwe anticonceptie?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 3 augustus 2021 1 22
207 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Misschien is het dan verstandig om over te schakelen naar een ander anticonceptiemiddel

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 3 augustus 2021 15 50
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB