Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 29 juli 2017 14 25
69 bekeken

Goedendag,

Even een korte vraag.
Sinds 28-6-2016 een sleeve. Nu heb k sinds een aantal dagen flink wat pijnstillers voor het eea.
De eerste keer dat ik tramadol gebruikte, was ik zo suf zoals het maar zijn kon. Liep erbij als een zombie.. niet je van het, maar was pijnvrij.
2e keer gewoon 0,0 effect. Na 3 dagen dan ook maar gestopt omdat het totaal niet werkte. Ik was ervan overtuigd dat het dummy’s waren ?.
Overleg met de arts Morzet 10 mg gekregen (morfine zetpillen).
De eerste keer, ik lag indd in een soort van coma leek wel. Voor mijn gevoel 5 minuten geslapen maar werd 9 uur later wakker. En daarna.. precies weer hetzelfde. 0,0 effect.

Kan dit te maken hebben met een sleeve?
Ik zal maandag wel weer contact op nemen maar wordt er echt helemaal simpel van

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 30 juli 2017 15 28
Privé antwoord

Met gewone pillen, zou het met de sleeve te maken kunnen hebben. De opname zou vermindert kunnen zijn,maar met zetpillen is dat niet aan de orde. Het kan zijn dat je niet erg gevoelig bent voor dit soort medicijnen. Dat komt wel eens voor.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB