0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 27 augustus 2019 12 49
45 bekeken

Hoi, ik heb afgelopen week de morning-afterpil moeten nemen na het scheuren van een condoom (zit niet aan de anticonceptiepil). Nu ben ik eerder dan normaal ongesteld geworden. Na afspraak bij de huisarts heb ik de anticonceptiepil voorgeschreven gekregen, kan ik deze nu beginnen in mijn menstruatie die eerder is gestart door de map of moet ik een maand wachten tot mijn eigen ritme weer klopt? Alvast bedankt.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 27 augustus 2019 15 19
Privé antwoord

Je bent niet ongesteld geworden, maar hebt een bloeding die door de MAP wordt veroorzaakt. Beter te wachten tot de volgende menstruatie en dan op de eerste dag te starten

Gemarkeer als spam
Geschreven door Anoniem
Beantwoord door 27 augustus 2019 15 37
Privé antwoord

Okay, ik heb namelijk wel de hoeveelheid bloedverlies als tijdens een menstruatie en bijkomende klachten als buikpijn zoals ik normaal ook heb. Volgens mijn normale cyclus zou echter een week later ongesteld moeten worden. Maar dit zijn dus bloedingen veroorzaakt door de MAP?

Gemarkeer als spam
Geschreven door Anoniem
Beantwoord door 27 augustus 2019 15 38
Privé antwoord

Ik had namelijk gelezen op verschillende gezondheidswebsites dat je menstruatie eerder kan komen na het slikken van de MAP, vandaar dat ik in de veronderstelling was dat dit een normale menstruatie is?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 27 augustus 2019 15 47
Privé antwoord

Nee, het is geen normale menstruatie

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB