Answer Question
0
0

niet overgaande diarree na 3 cmc gebruik plus verkleuring aderen hoe dit te verhelpen?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 2 januari 2022 13 34
63 bekeken
Die verkleuring heb ik ook. Enige wat daar tegen helpt is stoppen met 3 cmc.. die verkleuring komt doordat de bloedflow word verstoord door de druks. Vaal hebben mensen die al een slechte doorbloeding hebben hier last van. De diaree heb ik alleen een dag later dus daar kan ik je niet bij helpen.
( Cynthia at 24 februari 2022 10 12)
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Moeilijk te zeggen zo. Ga met de klacht naar de huisarts

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 2 januari 2022 15 32
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB